L'industria di a stampa, un settore dinamicu chì adorna e superfici di diversi materiali cù mudelli è testi, ghjoca un rolu fundamentale in innumerevoli campi, da i tessili è i plastichi à a ceramica. Ben al di là di l'artigianatu tradiziunale, s'hè evoluta in una putenza tecnologica, mischjendu u patrimoniu cù l'innuvazione d'avanguardia. Sviluppemu u so viaghju, u so statu attuale è u so putenziale futuru.
Storicamente, l'industria hà pigliatu radiche in Cina da l'anni 1950 à l'anni 1970, basendu si nantu à a stampa manuale à scala limitata. L'anni 1980-1990 anu marcatu un saltu, postu chì e macchine cuntrullate da l'urdinatore sò entrate in e fabbriche, spinghjendu a crescita annuale di u mercatu sopra u 15%. Da u 2000 à u 2010, a digitalizazione hà cuminciatu à rimodellà a pruduzzione, è u 2015-2020 hà vistu una transizione verde, cù a tecnulugia ecologica chì rimpiazzava i prucessi obsoleti, mentre chì u cummerciu elettronicu transfrontalieru hà apertu nuove strade mundiali.
Oghje, a Cina hè à a testa di u mondu in capacità di stampa, cù u so settore di a stampa tessile chì hà righjuntu una dimensione di mercatu di 450 miliardi di RMB in u 2024 (una crescita di u 12,3% annantu à l'annu precedente). A catena di l'industria hè ben strutturata: u settore upstream furnisce materie prime cum'è tessuti è eco-coloranti; u settore midstream guida i prucessi principali (fabricazione di attrezzature, R&S, pruduzzione); è u settore downstream alimenta a dumanda in l'abbigliamento, i tessili per a casa, l'interni di l'auto è a publicità. À u livellu regiunale, i cluster di u Delta di u fiume Yangtze, di u Delta di u fiume Pearl è di u Bohai Rim contribuiscenu per più di u 75% di a pruduzzione naziunale, cù a Pruvincia di Jiangsu in testa cù 120 miliardi di RMB annui.
In termini tecnologichi, a tradizione incontra a mudernità: mentre a stampa à tinta reattiva ferma cumuna, a stampa digitale diretta hè in crescita - avà u 28% di u mercatu, è si prevede chì ghjunghjerà à u 45% da u 2030. E tendenze indicanu a digitalizazione, l'intelligenza è a sustenibilità: a stampa robotica, l'inchiostri à basa d'acqua è i prucessi à bassa temperatura domineranu. Ancu e richieste di i cunsumatori stanu cambiendu - pensate à disinni persunalizati è prudutti ecocuscenti, postu chì l'estetica è a cuscenza ambientale occupanu un postu centrale.
À u livellu mundiale, a cumpetizione ùn hà più fruntiere, cù fusioni è acquisizioni chì rimodellanu u paisaghju. Per e marche, i designer o l'investitori, l'industria di a stampa hè una miniera d'oru d'opportunità, induve a creatività incontra a funziunalità è a sustenibilità guida a crescita. Tenite d'ochju stu spaziu: u so prossimu capitulu prumesse ancu più eccitazione! #IndustriaDiStampa #InnovazioneTecnologica #DesignSustenibile
Cù u sviluppu di a tecnulugia è di l'intelligenza artificiale, u metudu di pruduzzione di stampa hè maravigliosu è avanzatu. I pruduttori utilizanu tutti i tipi di macchine, cuncepiscenu diverse immagini. Ùn solu pò migliurà l'efficienza di a pruduzzione, ma ancu finisce a maiò parte di i cuncepimentu difficili.
Data di publicazione: 15 di settembre di u 2025